FORUM – TARTIŞMA

Vinç sistemleri ve Raylar hakkında görüş ve sorularınızı yorum kısmına yazabilirsiniz.   ( En kısa zamanda tarafınıza cevap verilecektir.)

.                                                                                                   Saygılarımızla.
.                                                                                                 TSF Mühendislik.

12 thoughts on “FORUM – TARTIŞMA

  1. Sayın Ziyaretçimiz.
    Ray, ray seçimi, vinç, vinç sistemleri hakkında sorularınızı bu sayfada yanıtlamak bizlere onur verecektir.

  2. Tsf mühendislik ve TSF makina aynı şirketi. Niye iki farklı site

    1. Bu sitemiz sizlerin de yorum yapmanıza olanak vermek ve görüş paylaşmak amaçlı farklı bir formatta düzenlendi. Dikkatiniz için teşekkürler.

    1. Türkiye de birkaç yatırım haricinde CR serisi ray yok. Çıkma bulmak son derece zor. Elinde olanın da o rayın CR135 olduğunun farkında olacağını sanmıyorum.

  3. Parça Tren rayı varsa lütfen stok bildirin. Mel adresimi forma yazdım.

    1. Parça ray nadiren çıkmakta. sürekli tüketi durumundaysanız lütfen bizle irtibata geçin.

  4. Vedat Kadıoğlu dedi ki:

    Kare Ray mı, mantar rayı 20 tonluk portele kullanmalıyım. Bu konuda görüşünüz nedir..

    1. Çok düzgün alt yapı ile kare dolu ray sorun çıkartmaz. ancak vinçinizin çalışma sınıfı olarak yüksek seçilmiş ve hareket yoğunluğu fazla ie tren rayı veya vinç rayı kullanmak daha doğru olacaktır. Donelerinizi tam göndermeniz durumunda size daha net cevap verebiliriz.

  5. 20 tonluk vinç için 40X40 ray ince mi? Köprü vinç.. Teker arası 15 metre.

  6. Ray altına nasıl bir saç konmalı ?

    1. Ray altına, rayın tipi ve üzerine gelen yüke göre sac selet ( selek ) kullanılıyor. Bunlar ray döşeme toleransları hassas olan yerlerde daha da önem kazanıyor. Kullanılacak sac malzeme zemine nasıl bağlanacak? bu da bir faktör.

I. Sağlam için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir